diumenge, 10 de febrer de 2013

Mirada posada al futur...

Setmana del dilluns 4 - diumenge 10.

Aquesta setmana ha estat marcada per la vaga d'estudiants, encara que per aquest motiu a soles vaig faltar el dimecres, ja que el dijous varem anar a la UPV.

Dilluns
Dilluns toni va repartir els examens corregits fets la darrera classe, el dijuos, i va dedicar gran part de la classe a parlar sobre aquesta proba. Jo no havia fet l'examen, per tant no vaig rebre cap nota.

Despres d'aixo, es va comentar l'activitat de lectura per aquest trimestre. Per aquest trimestre hi ha que llegir Tirant lo Blanc, encara que cadascuan treballarà a soles un capitol, el qual li toca per sorteig.

Dimecres i dijous
Aquestos dos dies no vaig anar a classe , el dimecres per la vaga i el dijous per l'excursió al politecnic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.