diumenge, 10 de febrer de 2013

Lleugera setmana

Dilluns, dia en el qual Toni ens va lliurar els resultats de la prova que posteriorment publicaré, va ser l’única sessió normal d’aquesta atípica setmana. Els resultats van ser, per alguns els esperats,  per altres no tant. Jo esperava menys nota de la rebuda, així que no em puc queixar. Esperava menys perquè l’última activitat que fèrem com aquesta no vaig obtindre molt bona nota. Afortunadament, he corregit els errors que havia comés. Deprés  de veure les nostres notes, vam comentar l’activitat que toca fer aquest trimestre sobre Tirant lo Blanc. Constará d’una part creativa i del resum del capítol que per sorteig ens ha tocat a cadascún. Capítol 5 en el meu cas.

Dimecres, dia diferent, de vaga millor dit. Per tant erem pocs a classe. No obstant aixó, férem un  mapa conceptual d’un dels textos que vam llegir prèviament a classe. Aquest text parlava sobre la coherència, de com hem de seleccionar la información, depenent si es tracta de informació rellevant o pel contrari, innecessària. Tot açó i molt més com l’estructuració dels textos en un día de vaga.

Dijous, res a dir. L’excursió a la Politècnica va fer impossible tindre classe de valencià aquest dia.
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.