diumenge, 3 de febrer de 2013

La prova

Dilluns, el primer dia de la setmana vam començar llegint alguns fragments de les veus del temps, el llibre que utilitzem a classe com a llibre de text, Toni també va comentar com van sortir els comentaris al blog de la setmana passada.

Dimecres varem continuar treballant amb les veus del temps, i varem llegir un fragment de Bernat Metge del llibre lo somni, aquest fragmente era un poc el contrari de l'obra de Jaume roig L'espill, ja que en el fragment que vam llegir l'autor defensava a les dones, i les defensava dient que els homes eren mes de tot que elles, en lo que es referia a actituds negatives. Després d'això Toni va repartir un full amb una prova molt pareguda a la que hauriem de fer al dia següent.

Dijous, l'ultim dia de la setmana, va ser el dia decisiu, el dia de la prova escrita, la prova constava de 6 o 7 apartats, que tenies completar amb un del fragments que hi havia, jo vaig triar el primer fragment que tractava d'un home que feia un pacte amb el diable, però com sempre el diable sempre acabava guanyant.
Jo pense que el vaig fer be, ja veurem les notes.

Fins la setmana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.