dissabte, 2 de febrer de 2013

Fragments, fragments i proves...

Aquesta setmana hem treballat amb el llibre de lectura de les veus del temps, van llegir molts fragments i l'últim dia van fer una prova amb ajuda del llibre.



Dilluns per a començar la setmana, van llegir diferents fragments del llibre les veus del temps com per exemple " Llibre de l'ordre de cavalleria, l'exemple de la llebre i el lleó,..'' aquest dos fragments son els que més recorde, però l'exemple de la llebre i el lleó va ser molt diferent al llibre de
 l'ordre de cavalleria perquè en aquest es contava una narració però en la llebre i el lleó hi havia una moralitat que deia que la manya és millor que la força.


El segon dia de classe van continuar llegint més fragments, i en aquesta classe hem vaig adonar que el pròxim dia hi havia una prova del llibre, es a dir fer un comentari d'algun fragment. Aleshores vaig a començar a llegirem tots el fragments que hi han en aquesta avaluació per no anar tan perdut hi va haver uns quants que no vaig entendre res, però per sort en la prova Toni ens va donar 4 diferents fragments per a comentar hi havia que escriure sobre un d'aquestos.

L'ultim dia de classe va arribar per fi la prova, la veritat es que quan vaig llegir les instruccions per a fer-la vaig començar a ver totes les coses clares, l'única pregunta més complicada va ser l'ultima perquè al intentar relacionar ´'historia del mercader i el diable'' amb una altra historia de l'actualitat no tenia ni idea, però los altres punts del comentari crec que el vaig fer bé.


Açò es tot en aquesta setmana, continuarem... Treballant dur perquè l'examen esta prop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.