diumenge, 3 de febrer de 2013

Fem la prova de ''Les veus del temps''

 Aquesta setmana l'hem dedicada plenament a llegir fragments del llibre ''Les veus del temps''. Dilluns vàrem llegir textos com el del ''Llibre d'orde de cavalleria'' o ''L'exemple de la llebre i el lleó...'' els quals vam comentar i treballar per tal de preparar-nos els per al que l'últim dia de la setmana, el dijous, tendriem que fer.
Dimarts no va ser molt diferent ja que el varem dedicar també a llegir 
el llibre de ''Les veus del temps'', i varem llegir fragments com el de Bernat Metge, del seu llibre Lo Somni, ''En defensa de les dones...'' que tractava de la discussió amb altra persona la qual ens posava ''verdes'' a les dones, però que donava prou arguments a favor nostre ( i a contra dels homes ) deixant nos a iguals als dos sexes. A mes, Toni ens va entregar un full que exemplificava el que, al dia segent, hauriem de fer nosaltres en la nomenada proba.

    El dijous va arribar el dia en que haviem de demostrar que tot el que haviem treballat a la setmana, teniem que fer la prova del comentari de text. Aquesta consistia en elegir un dels cinc o sis textos que Toni ens va donar i fer un comentari compelt d'aquest. Jo personalment vaig elegir el primer text, per que a banda de ser el mes curt, també em va pareixer divertit y curios, així que vaig fer bona elecció. El meu comentari consisita en seguir el guió que Toni ens havia sugerit, pero ademes li vaig afegir alguna cosa personal que em va pareixier inteesant.
 
A vore que nota em tret en la proba, que val un punt en l'evaluació!  
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.