diumenge, 24 de febrer de 2013

Examenet


El més destacable d'aquesta setmana ha sigut l'examen del dilluns.

Aquest dilluns Toni ens va repartir unes fulles sobre la coherència i les classificacions dels textos. Vam llegir-les i va anar explicant-les.
També ens va parlar de l'exàmen el qüal anava a ser el següent dia de classe. Ens va donar les últimes dades importants sobre aquest i el que devíem estudiar.



El dimecres , dia del meu aniversari va ser finalment l'exàmen de literatura. A mí em va parèixer una miqueta difícil perquè eres qüasi totes les qüestiones dades molt exactes. Desprès amb un boligraf d'un altre color vam corregir més o manco el nostre exàmen. Amb tot això crec que no vaig ser dels pitjors parats i en vaig aprovar. 




El dijous Toni digué les notes de cadascú i seguírem amb les fitxes repartides el dilluns. També en va repartir una altra amb molts textos per a analitzar amb les fulles anteriors i vam tindre que respondre qüestions sobre aquestos, però com qüasi tot ho fem oralment no es fa massa pessat.
Desprès de l'exàmen el dia del meu aniversari aquest cap de setmana he descansat i ho hem celebrat :p. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.