diumenge, 24 de febrer de 2013

Dilluns Toni ens dona un full sobre no se que de la coherència, també hi havien tres textos als que tindríem que ficar títol la veritat jo estava un poc despistat pensant en les musaranyes prestant atenció intermitent ment perquè estava esgotat... l'examen estava proper i hem vaig preocupar mes en confirmar la matèria que hi anava greu despiste no haver-me assabentat abans del cap de setmana.

Dimecres a l'examen hem vaig adonar que no tenia moltes preguntes fetes Però vaig intentar fer algunes arreu i va haver un poc de sort encara que hi hagueren tatxons jejeje...

Dijous Toni tenia els exàmens però no els comentarem ja que Pablo no vingué el dia anterior així que assoles digué la nota. Per ultim Toni ens dona altre full on hi havien mooolts textos no recorde de que.

Tinc un poc de son així que me'n vaig al llit fins la setmana que be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.