diumenge, 3 de febrer de 2013

Curial i Güelfa

El primer dia, el profe va a comentar una mica com havien eixit els treballs que hi havia que fer el diumenge passat. També vam llegir uns fragments de "Les veus del Temps"

Dimecres vam practicar llegint un altre fragment perquè el següent dia, haviem de fer-ne una prova (que no sé qué significa aixó , si es una prova com un pre-examen , o si es com un altre control i conta per a nota ). El fragment era "Lo somni" de Bernat Metge, el qual era una defensa de les dones, hi havia d'haver igualtat entre homes i dones . Aquest dia si no recorde mal, Toni ens va explicar la diferència entre novel·a de cavalleries i la novel·la cavalleresca.

El dia de la prova va ser Dijous:
Vaig agafar el full i em vaig asseure. Hi havia 4 o 5 fragments , els quals Toni va resumir breument.
El primer va dir que era curtet i jo el vaig começar, pero no m'enterava encara que era fàcil. Finalment vaig triar el segon de Curial i Güelfa que tractava de les "aventures d'un cavaller" d'autoria anónima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.