dissabte, 9 de febrer de 2013

Comentaris amunt i avall

Setmana 4/02-7/02
El dilluns vam rebre les notes del comentari de text a banda de tot que no vaig tindre moltes faltes, el comentari no el vaig fer tan be com jo em pensava i vaig traure si no recorde be un 0,45.
També ens va donar la data del simulacre i del examen de literatura i a mes a mes ens va dir que llibre de lectura teniem que llegir (Tirant lo Blanc) i també del llibre de lectura, fer un resum de un capítol en volta de fer-lo sencer i després fer una activitat.

El dimecres vaig fer vaga aleshores no done infomació

El dijous també vaig faltar pero no per la vaga sinó perque vam fer una excursió a la upv (Universitat Politécnica de València) on vull fer els meus estudis d'enginyeria perque tot el que oferixen esta molt be però encara que la nota de corte esta en un 7,8 en angles, fisica y quimica i en enginyeria, faré el esforç de estudiar molt i arribar ahí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.