diumenge, 10 de febrer de 2013

Cap a falles sense molta classe.

http://1.bp.blogspot.com/_Eyz1EOzPuiA/S68m4d5GVbI/AAAAAAAAEEM/gb-QMNFT0iA/s1600/cine2.jpg


4 - 6 de febrer de 2013.

Dilluns.
Aquesta setmana no em fet molta cosa. Vam acudir dilluns a classe i el primer que Toni va fer va ser repartir-nos els comentaris que havíem realitzat la setmana anterior.
Vaig obtindre un 6,5.
Sincerament, m'esperava més, tot i que jo no sabia que la part del resum dels esdeveniments principals arribava a valdre 0,5 punts de la nota del comentari, i hi vaig fallar una mica en eixe punt. Tot i això, he modificat el comentari al blog, perquè es puga vore que només va ser una falta de concentració meua.

La resta de la classe, Toni va explicar quines serien les tarees que haurem de realitzar en un futur pròxim, com el resum d'un capítol del Tirant lo Blanc o una altra pràctica més interactiva en la qual tenim diferents opcions per a triar-ne'n.

Dimecres.
Vam acudir 4 persones a classe de valencià.
Bàsicament ens vam dedicar a fer un mapa mental sobre el text de la coherència que ja teníem, i així ens podem fer una idea de com seràn pròximament les classes. També vam debatre sobre les característiques que deuria tindre una crítica de cine per a ser acceptable, tot i que no teniem quasi experiència en aquest àmbit de treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.