diumenge, 24 de febrer de 2013

Bona setmana d'examens


Setmana del dilluns 18 al diumenge 24

Setmana completateta d'examens amb dibuix, valencia i filosofia. Pero tambe setamana supera de bona manera, amb un bo cap de setmana amb mascletà, la primera, inclosa.

Dilluns
Dilluns començaven la setmana amb l’activitat de les estructures de text que havien sigut prosposades la setaman darrera, encara que toto el mon estaba pensant en l’examen del dimecres. Vam treballar una fulla que jo no en tenia, aixi que vaig treballar amb la del meu company per descomptat.

Dimecres
Era el dia, hi havia que fer l’examen. Tot eren nervis. M’el vaig preparar bastant, pero encara aixi els nervis em podien. Toni ens entregà l’examen que constava de 30 preguntes, i el maxim de respoestes bones ere 25, sent 13 la quantitat necessaria per a aprobar. Cada encert valia una dècima i teniem 25 minuts per a completar l’examen.
Una volta fet, vam pasar a corregir-ho nosaltres mateixos, amb un boligraf d’altre color. Toni ens anava dient una a una les respostes a cada pregunta, i haviem de posar si estaba be o mal, o si no sabiem que posar, debiem de posar un interrogant i Toni el miraría amb deteniment.
Jo vaig encertar 20 i vaig posar dos interrogants. He de dir que estava molt satisfet del resultat estret, perque les espectatives ja he dit que no eren molt altes.

Dijous
Primer que res, al entrar a clase, vam preguntar si Toni tenia els examens corregits, i la resposta va ser afirmativa. Els tenia corregits, pero a soles ens digue la nota en veu alta, perque crec que va ser pel company Pablo que hi estava fent l’examen.
Jo vaig traure, aquesta vegada de forma definitiva, 22 respostes bones. Doncs ara si que estaba més que satisfet, veient que la dificultat del examen va ser alta, i la nota estreta tambe.
La resta de la clase la vam dedicar a un full que Toni ens donà. Es tractava d’una “batería de textos” que debiem de treballar com l’anterior, perque tractava de l’estructura dels textos.
Doncs aixo ha pasat aquesta setmana, fins la setmana que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.