dilluns, 11 de febrer de 2013

Fluixera

Ací al 21 T portem uns dies de fluixera però aquesta setmana jo no he fet RES. En realitat m' hauria agradat anar a classe, no dic que m'avorrisca Peró aquesta setmana he estat malalt de dilluns a dimecres i per acabar-ho d'adobar dijous de matinada tinguérem el viatge a les universitats. Espere que el dilluns em fique al dia ...
No sé què escriure d'aquesta setmana així és que faré un petit comentari de l'eixida a les universitats.
Dimecres per la nit vaig parlar amb Melani per si em feia un escanejat de l' autorització Peró me la acaba fent Borja. Jo vull fer alguna carrera de números o musica que sincerament li dedique més temps.
Sincerament no vaig a poder fer res a la Universitat si continue amb aquesta nota. No es qüestió de treure 5 sinó com a mínim un 8 a vorer que passa. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.