diumenge, 17 de febrer de 2013

A un pas de l'examen

Dilluns, tot just entrar a classe, vam trobar a la pissarra els esquemes del que seria el temari a tractar durant gran part d’aquesta setmana. Tema, rema i progressió temàtica van ser les paraules més escoltades. Segons la distribució de les dues primeres, trobem quatre tipus de progressions: lineal, tema constant, temes derivats i l’última, poc utilitzada, anomenada complexa. Toni va lliurar-nos un full en el qual podíem trobar diferent tipus de textos, cadascun amb un tipus de progressió diferent. Útil per a la comprensió d’aquells esquemes.

Dimecres, continuàrem amb el que havíem deixat pendent el dilluns. Ara el procés era invertit. No teníem que analitzar un text i saber quin tipus de progressió tenia, sinó que teníem que crear nosaltres mateixos un text. Cada text havia de seguir els diferent esquemes de cadascuna de les progressions temàtiques. Activitat que ens faria vore si havíem entès el contingut de veres. Crec que així va ser, ja que alguns companys van llegir els seus textos per tal d’assegurar-se que estigueren bé.

Dijous, dia del simulacre. Com que la setmana que ve és l’examen, Toni ens va proposar realitzar prèviament un simulacre per tal de preparar-nos. M’havia proposat estudiar un poc, però no va ser possible, així que el resultat no va ser excessivament bo. Constava de 25 preguntes, però per al examen, Toni afegirà unes quantes més per a incrementar les poques possibilitats que tenim d’obtindre la màxima nota, o almenys, apropar-nos.
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.