diumenge, 20 de gener de 2013

Pont a la vista ;)


El passat dilluns quan arrivàrem a classe, Toni tenia preparat el radiocasset per a escoltar les grabacións de variació lingüística ja que els altaveus que hi havíen no sonaben bé. No es va fer massa pessat perquè les vacances feia una setmana que havíen passat.
Tots teniem les taules que va repartir Toni el dia d'abans i vam tenir que omplir-les.
Em va parèixer una mica difícil ja que no dintinguia els diferents dialectes però després al corregir-los em donava compte més o manco de en qué coses es diferenciaven.


El dimecres van continuar amb les grabacions que portaba en un cd Toni. Corregirem les últimes que hi havia en la fulla del passat dia i vam donar-li la volta al full on hi es trobava una altra taula.
En aquesta no vam tindre que diferenciar els dialectes només el tema, el llenguatge, el nivel de formalitat...etc.

El dijous vaig estar malalta i no vaig anar a classe. Però de segur que llegint els portfolis i en la següent classe de valencià ho sabré.
Feliç Pont 
Una altra classe de pont (:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.