dilluns, 14 de gener de 2013

La primera setmaneta de classe


Dilluns el primer dia ens toca la classe a l'ultima hora, jo en tenia ganes de tornar a cassa estava esgotat del dia, així que en vaig fer l'esforç de prestar una mínima atenció. Azoles recorde que Toni ens va donar tres fulls i ens dictà com aniria la setmana i el trimestre.

Dimecres em pilla animat no recorde per què, a més Toni fica un vídeo de 10 minuts sobre la fonètica entre uns valencians i altres . Recorde que estava l'apitxat , el rossellonés i els catalans nord-occidentals o central.
Als fulls ens concretava les característiques de manera que veiem la part practica i teòrica...  em varen agradar els vídeos.

La tercera classe Toni en comptes de ficar un vídeo ens fica una gravació que haguera estat bé de no ser per la qualitat del so.  Aquesta  Ha sigut la primera setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.