diumenge, 2 de desembre de 2012

Un últim esforç per al 21T

Com que ja queda poc per al control, en les classes anteriors a l'examen del dimecres que ve, anem fent posades a prova per tal de memoritzar i practicar una mica mes a fons el contingut d'aquesta primera part del curs.

Dilluns, una vegada més vam practicar sobre un text posant a conèixer els nostres possibles avantatges en l'adequació. El text era d'un fragment de l'Espill de Jaume Roig, el més practicat principalment foren els continguts d'adequació, com el canal, la preparació i espontaneïtat, l'espai i temps de l'enunciació, la direccionalitat de la comunicació, l'àmbit d'ús, el grau de formalitat, e tipus de text, el gènere i la finalitat comunicativa.
A banda d'això, Toni ens va detallar més informació dient-nos que podem veure les correccions dels exercicis al wiki primerdebat.

El dimecres, sense saber-ho encara massa bé, vaig sentir que a últim hora eixiríem al pati per escoltar unes paraules dels alumnes que anaven a parlar d'un tema molt en concret.
Quan vaig arribar al corredor on era Toni, ens va dir ràpidament que no donàvem classe, i per descomptat, la 'prova d'examen' es passava al següent dia. 
Baixàrem ja al pati, i entre els alumnes, cal destacar a Paula i Jose ja que ho varen fer molt bé.
Com deia, el tema era la dona maltractada per l'home, i el discurs tractava de nombrar a totes les dones mortes aquest any per els seus marits. Molt dolent, però eixe dolor tans sols els han pogut sentir les pobres dones, una llàstima, i una gran injustícia...

El dijous ja estàvem tots preparats per a la prova de Toni, encara que tal i com vaig veure el full, em vaig posar una mica nervioset em donava la sensació de que anava a ser complicat, no obstant, Toni finalment començà a parlar i a explicar com seria l'examen, ens donà tota mena d'instruccions per fer-lo com cal, fins i tot ens va dir la puntuació de qualificacions. Tot molt bonic, però que fins al dimecres no tindrem cap dada real de l'examen.



Fins la setmana que ve!

Molta sort a tots els xiquets de batxillerat, i en concret al meu 21T que aquest cap de setmana ha gaudit com fins ara mai. Bona nit, i que l'estudi no pare!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.