diumenge, 16 de desembre de 2012

PROP DE LES VACANCES

Si Toni no manda deures per a nadal, pense que aquesta entrada serà l'ultima entrada al blog d'aquest any.
Començem amb el resum semanal de l'assignatura de valència, que ha sigut una setmana curta perquè dilluns Toni no va anar a classe aleshores sols varem tindre classe dimecres i dijous.


Dimecres Toni encara no tenia els exàmens corregits aleshores vam dedicar la classe a treballar amb els fulls de variació lingüística. En aquestes fulles hi havia un text amb argot juvenil que va ser el que mes em va sorprendre i amb el que mes em vaig quedar de la fulla.


Dijous vam dedicar tota la classe a parlar dels exàmens, perquè Toni els va portar corregits, m'esperava mes nota, el meu examen tenia de nota un 2,5 sobre 5,no esta be, però tampoc esta molt mal, es un cinc pelat. 


La part de la dixi la tenia bastant be, tenia quasi tota la nota, pero el que em va fallar va ser la part de literatura que tenia la meitat de la nota. Per a finalitzar la classe tornarem amb els fulls del dimecres i aixi varem acabar la setmana.


Per finalitzar vaig a compartir amb vosaltres que ja m'han donat les notes de l'examen del Mitjà i he de dir que desgraciadament he suspès la part oral, aleshores no hem donen el títol, no passa res a l'any que ve tornaré a presentar-me i espere que posen el dictat un poquet mes fàcil, per que es notava que anaven a pillar a la gent amb un dictat tan difícil.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.