diumenge, 9 de desembre de 2012

L'examen

Aquesta setmana tampoc ha sigut massa llarga perquè hi ha hagut pont per tant dijous no vam donar classe.

Vam començar dilluns repasant com seria l'examen del dimecres.
Toni per a facilitar-nos la faina d'estudi ens ha dit que a soles ens estudiem els sis últims autors, que de u de esos sis serà el que eixirà al examen. Aquestos sis van ser:
-Andreu Febrer
-Jordi de Sant Jordi
-Ausiàs March
-Jaume Roig
-Joan Rois de Corella
-Jaume Gasull
També ens va repartir un full on ell havia agafat paràgrafs de les nostres entrades del blog, en els quals hi havien algunes faltes de les que normalment solem fer.
Vam estar revisant cada paràgraf i veient les faltes. Tinc que reconeixer que algunes de les faltes que hi havien al full jo també les sol fer, però a la próxima vegada intentare no fer-les.


Per fí va ser el dia de l'examen, en el qual, en la part de literatura va eixir Ausiàs March el escritor més important de la nostra literatura.
L'examen constava de dues part. En una es treballava l'adecuació i la dixi i l'altra la literatura i fer un comentarí sobre un fragment d'una poesia.
La part de la dixi i l'adecuació em vaig pareixer mes fàcil que la de literatura , ja que en esta última es perdia molt de temps escrivint la biografia de Ausiàs March i fent el comentari, en canvi l'altra em vaig pareixer més amena. Per sort esta part puntuava més que la de literatura.
Ara a soles queda esperar per a saber la nota que tenim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.