dilluns, 3 de desembre de 2012

Ens preparem per al control!

  Per a introduir aquesta setmana faré un breu resum del que hem fet que no ha sigut més que preparar-nos per al control de 72 fulls, sí sí, 72 fulls plens d'autors, poemes, dixis, adequació i de mes coses que hem estat donant aquest trimestre. Per a ser franca crec just aquest control, ja que, encara que podríem adjectivar a aquest trimestre com un trimestre d'investigació i exposició crec que es mereix tindre un control on cadascun demostre el que ha apres. Ara anem dia per dia:

 -Dilluns
 El dilluns varem estar treballant sobre uns fulls que Toni va repartir la setmana pasada, pero com que jo no vaig estar vaig anar un poco perdua, pero bé, ja m'he enganxat i ara soles em queda preparar el millor posible la proba d'aquest dimecres.

-Dimecres
 Aquest dia podem dir que va ser el dia de descans de la setmana, ja que ni vàrem entrar a l'aula, directament anàrem al pati on uns companys del institut varen fer-nos un homenatge a les dones mortes per maltracte de genere.

-Dijous
 Dia clau d'aquesta setmana ja que varem vore el que ens espera aquest dimecres. Varem fer una proba d'examen similar a la que el dimecres tindrem en les nostres mans. El simulacre jo crec que va ajudar prou per a tindre una idea del que fa falta estudiar mes i de quin estil va a ser, així que ho agraixc molt, sobretot per que he estat un poc perdua aquests dies.

 En resum, que tenim que estudiarnos 70 págines plenetes d'informació per al Dimecres. 
 Senyores y senyors, benvinguts a primer de bachiller!!


Sort a tots els meus companys amb el seu examen i que la sort vos acompanye!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.