diumenge, 2 de desembre de 2012

El principi de la fi...

Abans de dir el que hem fet a classe aquesta setmana he de dir que la setmana que ve hi ha examen, per el que hem vist no es massa extens i no pareix molt complicat però hi ha que estudiar. Aquesta setmana el dilluns van treballar sobre un text, el dimecres no hi va ver classe i el dijous van tindre el simulacre de examen.

  • El dilluns, van treballar sobre un text que va donar Toni el dijous de la setmana passada, a més d'això, com que jo el dijous no vaig anar a classe em vaig adonar que havíem d'estudiar 70 fulls per a l'examen a banda de la dixi, i els altres fulls de teoria que van agafar a classe en les setmanes anteriors. Quan jo vaig sentir  que calia estudiar 70 fulls per a l'examen em vaig quedar amb una cara molt interessant però aquest dia no vaig entrar al blog per a veure quina llargària tenia.

  • El dimecres quan vam arribar al corredor, Toni ens va dir que no hi havia classe perquè era el dia de la dona, vam baixar i ens van donar al pati informació sobre les dones  maltractades i temes al respecte, per a finalitzar vam fer un minut de silenci i ens nosaltres ens en vam anar a casa 20 minuts abans.

  • Per a finalitzar la setmana, el dijous Toni ens va donar el "simulacre d'examen" el qual pot donar molt de què parlar: la primera pregunta diu que fiquem l'autor del text i la segona, en la qual la puntuació és més elevada, que posem informació biogràfica d'aquest autor. El problema que jo hi veig és que si no sabem l'autor no sols perdem 1 dècima, però també la segona pregunta no pugem respondre la i ja es perdre quasi un punt de cinc, aleshores, Toni ens va dir que si amb l'autor hi havíem problemes que ell ens donaria el nom. Altre  problema que jo veig es que la pregunta de comentar el poema pense que es un mica extensa, per això jo pense que el poema que ens va a posar no siga massa extens perquè pot ser que no ens  done temps a fer la segona part de l'examen que esta referida a la dixi marques gramaticals, ... etc.



A banda de totes les dificultats que podem trobar a l'examen si ens estudiem bé els 70 fulls (del quals la informació no hi a molta perquè hi ha moltes fulls utilitzats per a fer comentaris de poemes) , no va a ver moltes dificultats del quals la informació no hi a molta perquè hi ha moltes fulls utilitzats per a fer comentaris de poemes, 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.