divendres, 14 de desembre de 2012

Cap a les vacances..

En aquesta setmana no hem avançat gran quantitat de matèria, perquè dilluns, Toni no va vindre a classe i ens vam anar una hora abans a casa. El segon dia Toni ens va donar uns full que tracten sobre la variació lingüística. I l'última classe la dedicàrem a corregir i parlar sobre l'examen.



Com he dit en la meua introducció, dilluns Toni no va vindre a classe, la nostra delegada ens va dir que Toni ens donaria les notes, però no va ser així. Jo aquestos dies vaig estar una mica preocupat per els exàmens, i això de no donar classe no em va ajudar molt.


Dimecres, Toni tampoc va tindre les notes de l'examen i can dedicar tota la classe a treballar amb uns fulls de la variació lingüística. En els quals els enunciats principals d'aquest fulls son: "LA VALORACIÓ ESTILÍSTICA O FUNCIONAL, REGISTRES FORMALS I REGISTRES NO FORMALS."
El que més em va sorprendre d'aquestos fulls va ser el text que estava ple de argots juvenils en el qual hi havien algunes paraules com " polla, cabron, gilipolles, joder...". Aquesta es una bona forma de aprendre que son els argots, i pense que va ser una activitat molt interessant.



Dijous, Toni va tindre les notes. Quina por! Com va ser el primer examen que vaig fer amb aquest professor, no em va eixir bé, però tampoc va ser desastrós, vaig traure quasi un cinc, però com tinc bona nota en l'exposició i el treball de els poemes crec que la 
mitjana serà superior a cinc. En aquesta classe van estar revisant les diferents preguntes del l'examen, i vaig tindre molts errors pels nervis. Per a finalitzar aquesta classe van tornar amb els fulls de a variació lingüística i així acabaren la setmana. Per a aquest cap de setmana tinc que penjar al blog el meu treball de les trobairitz i el comentari del poemes.


Bon cap de setmana per a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.