diumenge, 16 de desembre de 2012

Bo aquesta serà la meua ultima entrada d?aquest trimestre i ,si Toni no mana deures de nadal (que supose que manara alguna redacció o paregut) també hi serà la meua ultima entrada d'aquest any. 
La fi del mon s'apropa i ho dic perquè el 21 es l'entrega de notes...

Ara faré el resum de la setmana:

Dilluns de mati Toni no aparegué així que no tinc massa que contar d'aquell dia.

Dimarts Toni no aconseguir acabar de corregir tots els controls de manera que ens centrarem en els fulls de variació lingüística . Hi havia un text d'argot juvenil que em cridà l'atencio per algunes paraules , va ser amb el que més em vaig quedar.

Dijous per fi Toni portà els poemes i la veritat no he tret una nota bona per no dir decent. si aprove serà per sort ja que encara que he tret un 7 a l'exposició i he publicat alguns comentaris crec que la nota no sera suficient 
Al segon trimestre tindre que ficar me les piles ....







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.