diumenge, 2 de desembre de 2012

A un pas de l'examen

Setmana 26 -2 Desembre

Dilluns

Aquesta setmana, el dilluns comencem a treballar sobre un full que ens va donar toni la classe anterior

Dimecres

El dimecres no vam fer classe ja que era el dia de la dona, per tant abaixem al pati i escoltem l'acte en memòria de totes les dones mortes per culpa de la violència masclista quelcom que ha de ser eradicat totalment. Després d'açò ens en vam anar a casa un poc abans.


Dijous.

El dijous no vaig poder assistir a classe ja que tènia cita amb el metge però segons m'han comentat els meus companys ,van rebre un simulacre d'examen. Espere que no siga molt difícil. Caldrà estudiar perquè tot vaja bé , espere que tots els meus companys facen un bon examen. 

Això és tot , fins a la setmana que ve i molta sort a tots!                                                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.