diumenge, 4 de novembre de 2012

Una xicoteta polèmica, no és més

29 - 31 d'octubre

Dilluns

És inevitable parlar del ''debat'' que s'ha format al voltant de les rúbriques d'avaluació de les exposicions al 21T. He de començar dient que jo intente mantindre'm una mica al marge de tot açò, ja que no tinc els criteris ni sóc qui per a valorar les actuacions dels meus companys, i menys si puc influïr en la seua nota, tot i que siga en una xicoteta proporció. Tambè he de dir que a l'hora de valorar, el fet de pensar allò que pot acarrear una mala nota a qualsevol que faça la seua exposició, m'està fent valorar per damunt del que realment pense, ja que no m'agradaria que a mí em ferem el mateix.

La meua opinió, no és més.

Pel que fa a la primera classe d'aquesta setmana, poca cosa es pot dir. Vam continuar amb les exposicions que ens faran falta per al nostre examen.

La tercera exposició.

Héctor, Sergio i Alejandro ens van parlar sobre els trobadors catalans, les trobairitz i els estils poètics. Pense que ho van fer bé (en general), amb un power point complet i que permetia posar una mica més d'atenció a l'explicació. Llàstima el power de Sergio que no va funcionar.

Una mica de nervis.
Potser.

Dimecres.

Arribà la segona i darrera classe de la setmana, ja que el dijous era festa. Una altra exposició feia acte de presència a la classe de valencià. David Chulia, Anri, Héctor Zaldivar i Victor preparàven la que anava a ser una ''controvertida'' explicació.

Era el seu torn.

Abans d'açò, Toni va parlar una mica sobre l'objectiu real de les rúbriques, i la finalitat que té que nosaltres aprenem a fer-hi d'aquestes. Desprès, cada company va tindre 6 minuts cronometrats per abarcar-hi els seus corresponents temes. Generalment, l'exposició tambè va ser bona, potser faltava una mica d'organització, tant pel que fa a l'àmbit oral com en la realització dels treballs, però em va agradar.

Moment d'avaluar-los.

Va sorgir el que podríem dir es tractava d'una xicoteta ''polèmica'', sense una importància major, a l'hora de fer públiques les nostres conclusions sobre els companys. Cadascun que pense allò que vulga, no es tracta de fer d'açò un problema general.

No és un problema. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.