diumenge, 4 de novembre de 2012

Trobadors, exposicions i sorpresetes al 21T

Dilluns 29


Comencem la setmana amb l'exposició dels meus companys Alex, Héctor i Sergio la qual tractava dels trobadors i trobairitzs catalanes i els seus estils poètics. He de dir que em va resultar prou amena aquesta exposició i he de donar-los la meua enhorabona pel treball realitzat. He de dir que en aquesta exposició i en l'altra (de la qual vaig a dedicar mes text a parlar) he sigut prou subjectiva i crec que vaig ser totalment justa a l'hora de posar la nota als meus companys i la veritat es que no tinc cap problema en posar les notes que jo vaig ficar a la meua rúbrica d'avaluació i també he de dir que estic molt, però que molt en desacord amb la nota de algun dels meus companys, tant favorablement com negativament, pero crec que no mereix la pena debatre aixó amb ningú ja que no vull influir en la nota de cap dels meus companys.


                                               Dimecres 30
 Aquest dia li toca al quart grup composat per Héctor Zaldivar, Victor, David Chuliá i Anri que ens van deleitar ( dic deleitar per que a mi em va agradar ) amb altre tema relacionat amb els trobadors i ho van fer de manera prou aména. 
 Com la resta dels meus companys vuic parlar del ''debat'' que va ocorrer en aquesta hora y que ens va deixar a tots ''a cuadres'' i amb raó per que va posar-li un 10 al meu company David el qual al paréixer so mereixia, per que despres d'escoltar l'argument que ens va donar va ser totalment raonable i correcte amb els pasos que haviem de seguir per a puntuar-los, així que Chuliá va acabar amb un 8, Anri amb un 6 o un 7 ( no ho recorde bé), Victor un 8 ( si no m'equivoque ) i Héctor un 7 ( crec ).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.