diumenge, 25 de novembre de 2012

Sincerament, mai he provat codonyat.

Bona vesprada / nit del diumenge 25 de Novembre ; Que tal esteu companys ?
Vam començar la setmana amb l'adecuació. Toni ens va repartir uns fulls, i un tractava sobre un codonyat, s'anomenava "El codonyat" escrit per Toni Mestre (un periodista valencià molt compromès amb els valors democràtics i valencianistes i defensor de la cultura i llengua catalana). Aquest text, bàsicament tractava l'ús inadequat pels valencians del valencià. En la meua opinió no es "tan tan" com diu ell, perquè per altra banda, els extrangers com jo ens tenim que aprendre un idioma tan soles es parla a la CV , o a Catalunya. Gràcies a Marianet, segurament, la majoria de la classe haurem d'eixir fora a treballar , com hem comentat per Whatsapp. Pot ser que estigui equivocat, i segurament ho estic, perquè només sóc un xicot de 16 anyets. A mi per exemple el valencià m'agrada, més que rès, perquè es un idioma molt semblant al castellà i es ... com dir-ho ... "Fàcil" d'antendre. Quant més sapiguem, millor; més coneixements, i més oportunitats en aquesta vida tan curteta i dificil per a alguns.

El dimecres vam entregar els resums que haviem d'haver fet a casa sobre el codonyat (que jo no havia fet) i també vam fer la resta d'exercicis del full

El dijous va entregar els resums amb la nota corresponent . Més endavant, va ficar el canó , i ens va situar a Primerdebat.com , on es troben els fulls que ens donarà d'açi endavant. Finalment vam posar la data de l'examen , que es un dimecres, el qual esta ocupat per 3 o 4 controls d'altres asignatures.
Si no se m'oblida res.... aixó es tot .. gaudiu dels últims minuts de diumenge, jo em vaig a estudiar física.
Come on Anri ! (em va recordar a la cançó "come on Eileen" jajajaja)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.