diumenge, 4 de novembre de 2012

Setmana d'expocisions


En aquesta setmana el dilluns va fer l'expocisio el grup de Sergio, Hector i Alex van parlar sobre els trobadors catalans. Hector va ser el primer del grup que va exposar, per a la meua opinio va possar molta informacio, ell estava un poc nervios pero el vafer molt be jo li vaig possar un 8 perque ho va fer molt be. Sergio va ser el segon en exposar el va fer molt be el unic fall que va tindre va ser que no li funcionara el power point també li vaig possar un 8. L'ultim en exposar va ser Alex que per a la meua opinio no el va fer tembe com Sergio i Hector jo estava dudant entre possar-li un 4 o un 5. les notes que va possar Toni va ser a Hector un 7, a Sergio un 8 i a Alex un 7 creec.
El dimeres va exposar el grup de Victor, David, Anri i Hector. Aquest grup en general el va fer molt be. Per a la meua opinio el que millor ho va fer d'aquest grup va ser Victor, pero aixo no vol dir que David Anri i Hector ho ferem mal.les notes que jo vaig possar va ser a Victor un10, a Hector un 9 i a Anri i David un 8. Va veure un debat quan Toni va preguntar la nota de David i Carlos va dir que a tots els posava un 10. Carlos va argumentar molt be perque posava a tots un 10.
Fins al cap de setmana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.