diumenge, 25 de novembre de 2012

Setmana de fulls

Aquesta setmana ja no hi havia exposicions i ens hem centrat en fer a classe les diferents fulles que Toni ens ha anat donant.

El dilluns va ser el dia de veure el full del codonyat, que es un article de Toni Mestre del qual Toni va dir que va ser un famós locutor de radio i que tenia una veu molt bona, vam fer les activitats de la fulla que jo no vaig portar a classe perque la vaig oblidar a casa.

Per finalitzar la clase Toni va recollir el resums del text per a corregir-los.
El dimecres va ser mes del mateix vam continuar amb la fulla del codonyat i Toni va repartir el treballs corregits i va explicar el criteri de la correcció del text. El dimecres ja vaig portar la fulla a clase.


L'ultim dia de clase el Dijous, vam fer exercicis sobre l'adequació textual per tal de repasar un poc el que sera el examen, tambe va posar unes diapositives on estabes el treballs i va dir que ens tendriem que aprende aixo per a l'examen, al principi hem vaig asustar al veure 72 pagines pero Toni ens va dir que amb 2 llegides valia per a afrontar el examen.

Com conclusió final he de dir que la setmana pasada hem vaig pasar a veure cuantes entrades portava fetes i hem vaig donar compte que la majoria de gente tenia fetes 3 o 4 entrades mes que jo, cosa que hem va extrañar ja que com a maxim he deixat de fer entrades al blog 2 setmanes, aleshores el dilluns en clase vaig preguntar a Hector Roman que perque podia ser aixo i hem va contestar que hi havia que posar etiquetes en les entrades amb el meu nom, cosa que jo no sabia, el que hem resulta extrany es que jo mai he posat etiquetes en canvi sols he perdut algunes entrades, a partir de ara espere no oblidarme de posar-les.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.