dilluns, 19 de novembre de 2012

Per fi!

Bona nit a tots, se m'havia oblidat escriure al portfoli :(
El títol es deu al fet que han finalitzat les exposicions i ja, per fi, quedem lliures d'atendre =D ha ha ha!
L'últim grup d'exposicions, format per Rocksso, Raulet, Merino i Neir , els quals ho van fer bé (no es per ser pilota) parlaren d'Ausiàs March i Jaume Roig i uns comentaris de poemes o alguna cosa d'aquestes. Ah sí , van tindre un problema, que el power no anava. Quin fàstic! no m'agradaria gens que em passara això a mi... però, què hi podem fer?

Enmig de la setmana, si no recorde malament, va haver-hi una vaga.
El profe ens ha donat uns deures, un text per a resumir i unes quantes cosetes més. Crec que els deures els he fet, però em fa mandra comprovar-ho, ha, ha.

Us deixe, escoltarè una mica de Bon Jovi per a finalitzar la setmana i al llit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.