diumenge, 4 de novembre de 2012

Massa exposicions, estic cansat

Dilluns al nostre grup li tocava fer les exposicions. Érem Sergio Ramos Héctor Roman i jo. Hèctor va parlar sobre els trobador catalans i es centrà en els trobadors més coneguts com Guillem de Berguedà. És un tema interessant i, a més amb el seu powerpoint se't quedava millor. Sergio parlà sobre les trobairitz, ell era qui millor es sabia l'exposició però segons em van dir se li esborrà el power, igualment li sortí genial. Jo, en canvi, amb els nervis i més vaig començar molt malament, vaig fer l'índex i la introducció, però, se'm va oblidar passar les diapositives aixi que al passar-les corrents (supose que la classe pensà que era de molta importancia) i a partir d'eixe moment vaig explicar mes o menys. Els nervis.

Sobre les calificacións (de la classe) no tinc que dir res ja que estic conforme en la meua nota final i cadascú te la seua forma de puntuar, però no em va agradar un gest d'un company de classe, feia una cara... (em va paréixer de fàstic o això crec). El segon dia els tocà al grup d'Anri, David, Hector Zaldivar i Victor. Se'm va fer un poc llarg (supose perquè eren 4 persones), per a mi els va sortir bastant bé. També hi va haver un debat sobre la nota de David Chulià .Jo no vaig voler participar en eixe debat perque no m'agrada anar buscant falls en un esforç que la gent fa amb bona intenció. Açò és una opinó El Dijous va ser festa així és que no tinc res a dir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.