diumenge, 11 de novembre de 2012

Les primeres activitats

Continuem amb una setmana plena d'exposicions, entre elles la del meu grup però aquesta arribaria el dijous.

El dilluns, com era d’esperar es va aclarir tot l’embolic de les diverses opinions que hi havien respecte a les rúbriques. Es va acordar que qualsevol podia donar la seua opinió i nota de les exposicions dels companys, però que aquesta valoració no modificaria la nota final. Una vegada aclarit tot això, continuàrem amb el ritme de classe. Aquest dia exposaven Andrea, Fany, Ivan i David. Aquestos dos últims no van tindre temps donat l’aclariment que ens va fer Toni al principi de la classe. No obstant això, Fany i Andrea van exposar amb claredat el seu tema.

 El dimecres, van poder finalitzar l’exposició del seu grup Ivan i David, es va fer amé ja que eren només dos. Vam continuar amb la lectura i l’explicació del full que ens parlava  sobre l’adequació dels textos, corregint així un del exercicis proposats, els primers d'aquest curs. 

I per últim, el dijous, va arribar el dia en el que el meu grup exposàvem. El grup el formàvem Laura, Melannie i jo. Havíem dedicat gran part de la vesprada del dimecres a realitzar aquest treball, un poc apurat la veritat, donat la falta de temps. Considere que l’aplicació del Drive ens va ser molt útil. Vam parlar sobre el segle XV i la literatura, concretament sobre un autor destacat com es Jordi de Sant Jordi, del qual jo vaig fer el comentari d’un dels seus poemes. Ho vam fer bastant be les tres, i es va veure reflectit en les notes obtingudes, espere no es fera pesat ja que ho férem una mica més curt per tal que no donara aquesta sensació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.