diumenge, 4 de novembre de 2012

La nostra exposició i més

Aquesta setmana, a banda que el dijous no tinguérem classe ha sigut molt " completa " 




El primer dia de classe el meu grup format per Hèctor, Àlex i jo, van fer la nostra exposició. 
El meu company Hèctor va parlar sobre els trobador catalans, que tipus de poesia feren, i els trobadors destacats com Guillem de Berguedà, Cerverí de Girona i altres més, la meua opinió sobre el seu treball es totalment positiva perquè no es un tema molt avorrit i la presentació no va estar malament feta. 
Després vaig parlar jo, "que por" no hem fa molta gràcia parlar en públic i hem pose molt nerviós, però a banda dels nervis vaig tindre un altre problema, el meu Power Point es va esborrar en la classe d'ínformàtica. Parlant ara sobre el tema de la meua exposició m'agradaria fer una altra conclusió perquè vaig llegir el comentari de Toni en google drive cinc minuts abans de la meua exposició i no vaig tindre temps de fer una nova conclusió molt completa. En general, el tema més important del meu treball va ser que es una trobairitz, es a dir una poetessa cantora de l'edad mitjana, el mateix que un trobador però amb diferent sexe. Que tipus de poesia van fer, el tema general va ser l'amor cortès que va sorgir als castells en una època complicada per influencia de les dones i per últim no hi ha que deixar de dir a la Comtessa de Dia una de les trobadores més famoses al mon.
 Després del meu torn va parlar Àlex, que va parlar sobre estils poètics i generes trobadorescos.Amb aquest company va vore molta opinió en les notes uns deien que estava suspès o té un cinc, i uns altres que tenia un set, fins i tot un huit, però finalment la seua nota va ser set si no recorde mal.


El segon dia van fer la exposició Anri, David, Hector Zaldivar i Victor, per a la meua opinió el treball va ser massa llarg, però clar son quatre persones al grup, a banda d'això va estar generalment bé. 
Amb aquest grup concreta ment amb David va sorgir el debat de qualificar als nostres companys, però jo no vull parlar d'axó perquè cadascun té una opinió el que si que m'agradaria dir es que ( amb tot respecte ) la cara de Toni quan Carlos va començar a donar arguments per la seua nota a David, va ser totalment sorprenent . 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.