diumenge, 11 de novembre de 2012

La meua exposició


Aquest dilluns va ser el día de la meua exposició i la dels meus companys Ivan, David i Andrea. Toni va començar a parlar sobre l'ocorregut a classe el passat día i va llançar una pregunta a l'aire, si “volíem o no” seguir utilitzant la rúbrica que ens va repartir i que, fins aquell día, usabem per a puntuar les exposicions dels companys.
Després de parlar uns quants, vam arribar a la conclusió de que utilitzaríem la rúbrica però no interferiría a la puntuació que faria el professor.
Com vam abordar aquest tema la classe es va passar molt ràpid així que només vam poder fer la exposició Andrea que va parlar del segle d'or valencià i va fer una xicoteta dels autors més importants com Ausias March. També la vaig fer jo que vaig parlar sobre Andreu Febrer, la seua vida, la seua forma d'escriure, les seues tarduccions i vaig fer un comentari d'un troç d'un poema seu.
L'exposició de Iván i David es va quedar pendent per al dimecres i Toni ens va dir la puntuació de les nostres exposicions.

Va arribar el dimecres i van tindre que exposar David e Iván per aquest ordre. David va parlar sobre Gilabert de Próixita i va fer un comentari d'un poema seu e Iván de Pere March pare del famós Ausias March. Ho van fer molt bé i Andrea i jo vam poder disfrutar de la exposició dels nostres companys de grup amb la tranquilitat que dona no tindre que exposar.
El poc temps que va sobrar de l'exposició el vam utilitzar per a mira i corregir unes fotocòpies que ens havia donat Toni.

Per fi arribà el dijous i van exposar Silvia, Melanie i Laura. Parlaren sobre el segle XV de la literatura i de Jordi de Sant Jordi. L`exposició va ser amena i les tres ho van fer prou bé. Però sense dubte el 10 obtingut per Silvia va ser bé merescut per la seua facilitat i domini a l'hora de parlar.
Després de que Toni possara les notes a les companyes ja que per part de la classe va haver poca participació, vam seguir corregint la fotocópia donada el día d'abans.
En conclusió aquesta setmana ha estat bè en comparació amb altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.