diumenge, 11 de novembre de 2012

Ja s'acaben les exposicions

Comencem la setmana amb bon peu, li tocava exposar al meu grup (Fany, Ivàn, David and mi) sobre la lírica entre els trobadors i el segle d'or i un comentari de poema del autors Andreu Febrer, Gilabert de Pròixita i Pere March

Gilabert de Pròixita
Pere Mach









Toni va voler parlar abans que començàrem sobre el qui va ocórrer l'altre dia amb la valoració de Chulià. Va començar a parlar i a preguntar-nos algunes qüestions que li sorgien, i alguns companys de la meua classe li van respondre amb educació.
La conclusió a la qui van arribar, va a ser que ell valoraria, i que si nosaltres volíem també però ningú ens anava a obligar.

Quan va acabar de parlar eren i quart, doncs a soles teniem quince minuts per a expondre. Toni ens va dir que començàrem i que el dimecres continuarien als qui no li haguera donat temps.
Vaig començar jo, i quan llevava cinc minuts exposant és va levantar Toni i ens va tallar per a dir-me que tenia que parlar del segle d'or valencià. Jo li vaig dir que ara després abarcaria eixe tema i aixi va ser.
Després de mi li va tocar a Fany i a ella també li va donar temps, però als meus companys David i Ivàn no, i Toni les va dir que la fereu el dimecres.
Toni hem vaig dir les errades que vaig cometre i hem digué que tenia un set.

Els dilluns Toni ens va donar dos fulls on havia que fer un tipus de exercicis i ens va dir que per a el dimecres teniem que portar fet el primer.

El dimecres van acabar de expossar els meus companys els quals el van fer molt bé i també vam corregir l'exercicí que va dir-nos el dilluns.
Al final de la classe va mandar l'exercicí dos.

El dijous exposaren Laura, Melani i Silvia sobre El segle XV i la literatura. El van fer molt bé i hem va agradar con la van fer, però la que millor puntuació va obtindre va a ser Silvia, a la qual Toni li va possar un deu. La veritat esque s'el mereixia.
Va preguntar si algú li havia possat nota a les nostres companyes però crec recordar que ningú va dir res.
La resta de l'hora de classe vam estar corregint el segon exercici.

Crec recordar que encara queden persones per fer l'exposició els quals la faran el dilluns, així que lis done molta sort.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.