diumenge, 18 de novembre de 2012

Finalització d'exposicions

Setmana 12 - 18 Novembre


Aquesta setmana va estar marcada per la vaga que van tenir el dimecres.

Dilluns

El dilluns per un problema que va tenir el meu grup amb el google drive : Raul , Pablo i Sergio i jo,  no van podem exposar. Per tant Toni ens va lliurar uns fulls sobre la dixi que tenim que treballar.

Dimecres.


El dimecres per la vaga general que he comentat al inici d´aquesta entrada  no vaig anar al institut i si a la manifestació.

                                          Imatge de la vaga general.

Dijous.


El dijous finalment  va ser el dia de la exposició del meu grup , pero van tenir un problema amb el powerpoint ja que no funcionaba l´internet. .
A pesar de aquest incident van fer la exposició sobre dos dels poetes valencians més importants Jaume Roig i Ausiàs March.
Per finalitzar Toni ens va repartir un full sobre la adequació i així va finalitzar la setmana.

Aixo es tot , fins la setmana que ve.

Adeu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.