diumenge, 25 de novembre de 2012

Ens passem a la pràctica d'exercicis

El dilluns treballàrem els exercicis que hi havia en el full que ens va donar el dijous sobre “ El codonyat”, els varem fer mirant al wiki ja que hi estaven apujats, també li varem donar el resum que ens va manar el divendres sobre aquest text. El dimecres varem acabar de corregir algun exercici que ens faltava, ens va donar el resums que li varem entregar amb les notes me va eixir molt be em va possar un 9 pero com tenia tres faltes en va posar un 8,7. el dijous ens va posar la data del examen i ens va dir totes les pagines que entraven jo em vaig assustar quan va dir que eren 72 pagines, pero ens va dir que amb dos vegades que el llegirem bastava, despres ens va repartir una fulla sobre un poema el varem llegir durant la classe i el varem comentar.
Fins al cap de setmana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.