divendres, 2 de novembre de 2012

El nostre torn

Setmana 29/10/2012 - 31/10/2012
Trencant un poquet la dinamica de presentacions que es de dilluns i dijous, aquesta setmana la vam fer de dilluns i dimecres ja que el dijous era festiu.

El Dilluns va arribar el nostre torn d'exposar amb el nosrte grup que vam parlar dels trobadors catalans, les trobairitz i la llegnua i els estils de la poesia trobadoresca.
Vaig començar jo amb els trobadors catalans que jo (per a mi) crec que el vaig fer be excepte la qüestió de possar-me nerviós (encara que tinc experiència tocant la trompeta amb public, parlant es molt diferent) i això fou el que probablement em baixara la nota si es va baixar.
Despres arriba el torn de Sergi parlant de les trobairitz. Jo el vaig trobar molt confiat (lo tenia mes estudiat) i li va salir molt bé.
Finalment arriba el torn de Alex (que com jo es va posar nervios però el va llevar millor que jo) parlant-nos del estils i la llengua que empraven els trobadors i trobairitzs en les seues poesies.

El dimecres van fer la seua exposició el grup de Victor, David. C, de Anri i de Hector. Z.
El que van fer es profunditzar o ampliar l'informació que vaig donar jo dels trobadors catalans mes importants. Sorprendent-ment quan Tòni li preguntà a Carlos les seues valoracions li donà un 10 a tots i va donar arguments de perque. A Tòni li va sorprendre que li ficara un 10 a Chulia pero ho va raonar molt be (seguint el seu comentari de la dieta duncan) ja que nosaltres al valorar a un company/a li donem una nota segons si ens cau be o no i no pel contingut del que tracta (amb açò no li vull fer la pilota a Carlos unicament vull destacar que això es totalment encertat) i coincidix amb ell.
Sort per als que falten per exposar les seues exposicions i ¡Anim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.