diumenge, 4 de novembre de 2012

Contiunem amb les exposicions

Aquesta ha sigut la segon setmana de exposicions. A soles hem tingut dos classes de vlaenciá, però s'han pogut fer les dos exposicions setmanals, en compte de fer-las el dijuns i el dijous , les hem fer el dijous i el dimecres, peró les setmanas que queden ja tornaran a la normalitat ja que no hi ha feste ningú dia.

El dijuns els meus companys Hector, Sergio i Alejandro van fer les seus exposicios, el van fer molt bé. Abans de començar Toni ens va fer una pequeña introducció al tema, que era "Els trobadors catalans"
i a més ens va a donar un full a tots els alumnes amb les normes per a podre evaluar. Les notes que jo li vaig possar als meus companys van ser:
-Hector: 7
-Sergio: 6
-Alejandro: 5
Toni em va preguntar li vaig a possar a Hector i els dos vam coincidir amb la nota i a més amb les mateixes valoracions.
Toni le va possar més nota del que pensaven a Alejandro i nosaltres no estavem molt d'acord, però es va solucionar sense cap problema.

Trobadors

 El dimecres li va tocar a Chulia, Victor, Hector i Anri, també el vam fer molt bé. Tota la classe va tornar a evaluar amd el full que ens vam repartir el dia anterior
En la exposició cada u desl quatre va fer un comentari del poema de diferents autors i les meus notes van ser:
-Chulia: 7
-Anri: 7
.Hector: 7
-Victor: 8
La meua companya Fany i jo vam dir la nota de Victor.
Carles va dir la de Chulia i li va possar un 10, però Toni no va a estar molt d'acord en eixa valoració i Carles li va anar dient perque li habia possat eixa nota i la seua opinio. Com que Carles es va explicar amb molta claretat i va deixar molt clar el que pensava Toni va pujarle un poquet la nota a Chulia fent mitja entre les dues notes (la seua i la de Carles).

La setmana que ve em toca espossar a mi i als meus amic David, Fany e Iván, esperem que ens isca bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.