diumenge, 4 de novembre de 2012

Continuem amb les exposicions


Aquesta setmana no més tinguérem dos classes de valencià, degut a que el dijous era festa.
El dilluns va ser el torn de Sergio, Héctor Roman i Alex. Sincerament, aquest treball no em va cridar massa l'atenció, ja que gran part dels continguts que exposaren Sergio i Héctor eren els continguts que devia exposar el meu grup al dia següent.
El dimarts ens va tocar el torn al meu grup, Anri, Víctor, David Chulia i jo. El nostre grup va exposar tres trobador i una trobairitz. Va ser una exposició llarga i cadascú va exposar el seu trobador com millor podia. La gran polèmica va ser el deu que li va posar, per a sorpresa de molts, el nostre company Carlos a David.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.