diumenge, 11 de novembre de 2012

160 Entrades

Primer, voldria aclarir el tema de la rubrica i tot aixó :
-El dia de Halloween, Vaig comentar en el post del meu professor, dient-li la meua opinió, seguidament, el meu company Carlos, i desprès un altre company que no tenia molt a vore amb aixó.
El cas es que el professor ha acceptat el seu error, i per la meva part, ja queda tot aclarit. De tota manera , no m'importava molt ja que tingué un 0,25 , o un 0,3 ,i el màxim era 0,5 ; es a dir, per a 2 dècimes no m'afecta tant.
-Jo no anava en contra amb la rúbrica ni res d'això.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No recorde bé, peró.... crec que el primer grup d'exposició de la setmana va ser el de Andrea, Estefania , Ivan i David. Aquests 2 últims el van acabar al dia següent.

El mateix dia , Toni ens va donar un full de deures d'adequació, que teníem que finalitzarlo a casa. Al següent dia el vam corregir a clase.


El dijous exposava el grup format per Silvia , Laurita i Malannie , que va a ser més curt, peró al mateix temps més clar. Em van agradar molt les 2 exposicions.
Em vaig una estoneta a estudiar una mica d'Anglés


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.