diumenge, 21 d’octubre de 2012

Una setmana marcada per la vaga

Aquesta setmana de valencia ha sigut una setmana marcada per les vages, yo en particular no vaig assistir a ninguna clase de valencia per que vaig decidir fer vaga.
el dilluns no hi havia vaga pero no vaig poder anar a clase perque hem vaig anar a Mallorca  a veure als meus tios y l'avio tornava dilluns a les 5, cosa que hem va fer imposible anar el dilluns a l'institut i per tant a la clase de valencia.
Segon he llegit en els comentaris dels meus companys el dimecres no va anar cuasi ningu a clase i pert tant va ser un dia molt tranquil.
No puc contar moltes coses mes de la setmana ya que no he asistit, no sabia si fer un comentari al blog o no, pero al final he decidit fer-lo per si de cas.
Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.