diumenge, 21 d’octubre de 2012

Setmana tranquil·la

Comencem la cinquena setmana del curs. El dilluns, vam dedicar la classe a comentar les notes obtingudes a la famosa prova que vam fer la setmana passada. Nosaltres, el 21T,  hem  sigut els primers (o els pioners, com li agrada dir a Toni) a fer-la, ja que altres cursos la farien més endavant. La meua nota ha sigut un 6+. Segons pareix, encara que no vaig tindre quasi faltes d’ortografia, vaig cometre un error al pensar que amb 180 paraules eren suficients. Afortunadament, puc millorar la nota repetint l’activitat, encara que sols em farà mitjana amb el 6.




El dimecres va ser un dia poc usual, ja que, com que s’havia acordat no anar a classe per la vaga, sols vam acudir cinc persones aquest dia. Sent sols quatre a classe de valencià. No donàrem classe com era d’esperar, però vam veure treballs d’altres anys. Vam visitar pàgines com Vimeo o el Wiki de valencià.

El dijous, tornàrem a la normalitat. La classe va girar al voltant de la creació d’un document Drive amb Google. D’aquesta forma es facilita la tasca de fer el treball que exposarem en grups, ja que damunt d’un mateix document podem treballar diversos alumnes alhora. Cosa interessant ja que jo, per exemple, no coneixia aquesta aplicació de Google.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.