dilluns, 8 d’octubre de 2012

Setmana Lírica

 El primer dia Toni va intentar resoldre "problemes" que havien tingut els meus companys amb la introducció al blog després de comentar la seua opinió sobre les entrades de ... Portfoli21t.blogspot.com.es.
 Aquest primer dia també vàrem fer / terminar el poema del Viatge de les mans. A banda, ens entregà els resums que havíem fet la setmana passada , en el qual vaig traure un 6, però tinc 1 punt menys (per passar-me'n de paraules segurament ), llavors, tinc un 5. Aquesta puntuació espero que no tinga molta influència sobre la nota.

Al següent dia, ens vam agrupar en grups de 4, i vam fer unes preguntes entre tots d'un poema anomenat Tinc un Desfici, el nostre grup les va acabar a casa òbviament.

El dijous ens vam agrupar també per grups de 4 per a elegir el tema d'un treball que tenim que fer d'aquí a dues setmanes utilitzant el canó.

7 comentaris:

  1. M'agrada el teu títol. Molt original ;)

    ResponElimina
  2. Sí, el títol és original, però la realitat és menys lírica, no?

    ResponElimina
  3. Anava a posar "Setmana poètica" però el títol ja estava en ús, i el més semblant, era aquest. ,D

    ResponElimina
  4. I no t'has fixat si "Setmana lírica" ja l'havia usat algú? Em sona haver-lo vist al blog.

    ResponElimina
  5. Ostreeeeeees! perdona, de veritat , no m'havia adonat.
    srry :(

    ResponElimina
  6. Des del meu punt de vista, no crec que siga molt fort que un company fique un títol semblant o igual al de un altre company, sempre i quan, el títol siga la seua valoraciò / opiniò d'aquest.

    ResponElimina
  7. Està clar. No hi ha premi a l'originalitat dels títols, però l'intent d'allunyar-nos d'allò que és evident als ulls de la majoria ajuda a generar i tenir idees pròpies.

    ResponElimina

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.