diumenge, 21 d’octubre de 2012

Setmana "Light"


El primer día d'aquesta setmana Toni ens va donar la prova del comentari, i jo sincerament vaig quedar molt sorprés en la nota que vaig conguir, 5 punts menos 0'3 de faltes, i pensava que aniríra a anar pijor. També va dir que els teniem mal el comentari calia correjir-lo a casa.


Segón día, i día de vaga, sols hem estat cinc persones a clase.
A l'hora de començar tinguerem que apanyar un cable que
estava una miqueta mal enchufat. Al ficar-lo bé començarem
a veure videos l'any passat en una plataforma que jo no coneixia.


A l'ultim día Toni ens va explicar com funcionava el tema de compartir i fer trevalls online en google. A mi personalment en va sorprendre la funcio que desconeixia de Google

1 comentari:

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.