diumenge, 28 d’octubre de 2012

Setmana d'exposicions


Aquesta setmana varem començar les esposicions. El dilluns va exposar el primer grup que el formen Pablo, Pedro i Borja, van parlar sobre la contextualització historicocultural mentres ells exposaven nosaltres tenien que anotar les idees principals, van fer-ho molt be. El dimecres Toni ens va dir com tenien que fer les redaccions ens ho va explicar mitjançant una enquesta que ens havia donat ell per a vore que respondriem nosaltres i que era el millor per a fer aquest tipus de treball. El dijous ens va tocar exposar a el meu grup Arantxa, Carlos i jo el nostre treball tractava sobre poetes arabigovalencians, jo vaig parlar sobre Al-Russafí de València. L'exposicio es va eixir prou be, jo vaig sacar un 5 perque no me l'havia apres i a banda estava molt nervios. El que millor ho va fer va ser Carlos va sacar un 9,5. Arantxa tambe ho va fer molt be, va sacar un 7.
Fins al cap de setmana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.