diumenge, 21 d’octubre de 2012

Setmana de vaga


En aquesta setmana el dilluns  ens va donar les notes de la prova que varem fer el dijous jo vaig sacar un 5,9 perque em varestar 1,1 per les faltes que vaig tindre pero ell ens va dir que podrien volver-ho a fer en casa per a pujar nota, també ens va dir que la semana que ve començarien a exposar els treballs que tenim que fer per grups. El dimecres no vare manar a clase perque hi havia vaga. El dijous ens va explicar com teniem que fer el google drive serveix per a treballar cadascun des de la seu casa i que els demes components del grup puguem veure el que tu has fet , com crear-ho i com pujar documents.
Fins el cap de semana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.