diumenge, 21 d’octubre de 2012

Setmana amb Google

 Setmana 15-19 Octubre


La setmana va començar amb el dilluns amb la recepció de les notes de la prova , tal i com pensava em va salir mal i vaig obtenir una nota de 4 menos un punt de les faltes un total de 3 , toni ens va manar als que no haviem aprobat que calia volver a fer la prova en casa , espere que puga obtindre una nota més positiva.Mes tard parlarem sobre la exposició que tindriem que fer guiant als meus companys.


El dimecres jo no vaig anar per la vaga.El dijous ja amb la majoria de la classe Toni ens va entregar la prova per a que visualitzarem les faltes y com lo haviem fet. Després ens va  ensenyar el Google Drive i el seu funcionament per a les possibles dubtes , aquest metod pense que es molt  útil comode i sencill per a fer un treball/exposicions.



Aquest es tot,  fins a la setmana que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.