diumenge, 14 d’octubre de 2012

Prova d´altura

Aquesta es la meua primera entrada.
La setmana a sigut un poquet dura, la clase a última hora es terrorífica, almenys toni fa que no siga pesada amb els comentaris.
Tota la setmana i les anteriors hem estat preparant-nos per una prova dels comentaris, habiem de fer el mateix k feíem a clase amb  3  poemes  com  a  minim .  Jo  vaig  escollir  els  que  mes  m´agradaren:
 EL VIATGE DE LES MANS, TINC UN DESFICI, AI, INCLEMENT i LA BALADA DE LA GARSA I L´ESMERLA.



De tots els poemes, el que més m'ha agradat és el de la balada de la garsa i l'esmerla. perquè el poeta busca enamorar-la o fer que es senta molt mal i això es tindre un cap malèvol com el del joker.




1 comentari:

  1. Enhorabona pel teu primer apunt al blog, David. A veure si en el pròxim t'animes a detallar més l'experiència de la setmana, ja que aquest es queda una mica curt i, sobretot, ens quedem amb ganes de conéixer més opinions i aprenentatges teus.

    ResponElimina

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.