dilluns, 15 d’octubre de 2012

Primer control & Garsa i Esmerla

La primera prova d'aquest curs va a ser el 11-10-2012 , en la qual teniem que fer una valoració pròpia del contingut del poema que nosaltres volguéssim. Jo a soles el vaig fer del poema titulat La Garsa i l'Esmerla que tractava d'una balada que li fa l'esmerla a la garsa dient-li les conseqüències que faria la no-rebuda d'aquest amor. En poques paraules, l'esmerla proposa que en compte de recordar l'amor d'algú que ara mateix no està (mort) , es fixe en ell.

Aixó va a ser el resum que vaig ficar en el full de "l'exam". En aquest full , a banda i havia una guia per a fer-ne correctament el control

En el meu cas, primer vaig possar el comentari de text que tracta més o menys del resum abans ficat , amb algunes figures semàntiques i etc... i després , la part mes important no em va a donar temps i la vaig fer molt a pressa, en la qual , s'havia de relacionar la llectura /poema amb per exemple dades de l'actualitat, i aquesta part no crec que estiga molt be ja que com acabe de dir no en molt tenia temps.

També i havia una part on s'havia de ficar el perquè de la teua elecció , i aquesta em va a ser un tant interesant: Jo al principi vaig elegir aquesta (Balada de la garsa i l'esmerla) i una altra que ara no me'n recorde perque eren .... com dir-ho ..... més comprensibles ( ja se que les altres la majoria els vam fer a clase ) i aquestes , no més llegir-les em van ser més interesant quels altres. A banda el autor té una escriptura més amena , i aixó m'agrada .

La resposta al fet de fer-ne a soles 1 poema , es que no em va a donar temps de fer-ne altres 2 o 3 com els meus companys, i espere que aixó no em baixe la nota.

Les principals pautes eren que tenia que tindre un títol, i una extenssió si mal no recorde de 500 o 700 paraules; en el meu cas, no les vaig contar però el text general em va ocupar 1 full sencer.

Anri Milenov :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.