dilluns, 8 d’octubre de 2012

Poemes i més poemes


El dilluns "malauradament"(he, he) no hi he estat a classe perquè tenia que fer-me el DNI i no sé de què ha anat crec que m'han dit que heu llegit un poema anomenat Tinc un desfici.

El seguent dia vam parlar del poema ja nomenat així que no vaig poder particiar massa en eixa activitat. També vam llegir un altre poema anomenat "Balada"
El seu argument es dun home casat que segeix estimant la seva dona com elprimer dia però no és mutu. Ho hemfet per grups de tres i cuatre persones en el meu cas tres persones.

L'ultim dia ens hem repartit la feina , aço és molt important ja que aço ens ajudará per a repasar l'examen al qual li tinc una miqueta de por.
Aquesta setmana ha sigut molt lírica i poètica espere publicar el pròxim més a l'hora... 
Fins un altra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.